Stage ICT-helpdesk

Ben jij sociaal, een beetje eigenwijs en geef je bedrijven graag ICT-support? Dan willen we je ontmoeten! We bieden je een leuke stage als helpdeskmedewerker voor eerste- en tweedelijnsincidenten. Daar krijg je 25 fijne collega’s en een vrijdagmiddagborrel (met tafelvoetbal) bij.

Wat ga je doen & leren?

Je wordt ingewerkt op onze helpdesk en zult eerste- en tweedelijnsincidenten oppakken. Dat doe je voor onze opdrachtgevers in en rond Nijmegen. Je gaat werken met allerlei organisaties: van filmhuis tot fabriek en van verzorgingshuis tot kantoor. Verder richten we natuurlijk ook tijd in voor andere leerdoelen vanuit je opleiding.

Jouw kennis & vaardigheden

Je bent hier op je plek als je een beetje eigenwijs bent en goed uit je woorden komt. Je volgt een ICT-opleiding op niveau mbo4 of hoger. Verder verwachten we dat je kennis hebt van:
  • Microsoft-infrastructuur
  • Linux (optioneel)
  • VMware
  • Office 365
  • Apple- & Windows-werkstations
Heb je een rijbewijs? Heel mooi, dat verhoogt je kans op werkervaring bij klanten op locatie.

Wat bieden we? 

Vijfentwintig fijne collega’s waar je veel van kunt leren en waar je tijdens de vrijdagmiddagborrel mee kunt tafelvoetballen, gamen of gewoon wat kletsen. De sfeer is informeel en je werkdagen zijn gevarieerd. Je krijgt een vaste buddy die je wegwijs maakt en de kans een beetje mee te kijken met onze andere afdelingen: Software & Webmarketing.

Masc is een SBB-erkend leerbedrijf. 

Interesse?

Bekijk de vacature op Masc ICT en stuur dan een mailtje met je cv en motivatie naar Rob Burow.