Masc verdiept zich in Het Nieuwe Online Adverteren tijdens Google Seminar

Vorige week toog Gijs Ruijs, de sales- en marketingman van Masc, naar Amsterdam om, 17-hoog, alles te leren over Het Nieuwe Online Adverteren.

Mobiel, mobiel, mobiel (en mobiel)

We vallen maar met de deur in huis. De nieuwe stijl van adverteren heeft alles te maken met mobiel internetten. Steeds meer mensen doen dat namelijk. Ze pakken hun tablet of smartphone om iets op te zoeken. Ondertussen raakt hun pc bedekt door een dun laagje stof.

Voor online adverteerders heeft dat mobiele internetten grote gevolgen. Wie zelf een AdWords-campagne heeft lopen, zal het al gemerkt hebben: op het kleinere scherm van een mobiel apparaat valt informatie weg. Niet zelden de sidebar met úw advertenties.

AdWords voortaan afgestemd op apparaat

Zonde, vond ook Google. Onze eigen certified AdWords-specialist, Gijs Ruijs, bezocht een seminar dat Google organiseerde om adverteerders te informeren over nieuwe functies in AdWords. Deze functies worden in juni 2013 definitief doorgevoerd.

Dé grote verandering in AdWords is de mogelijkheid campagnes nog beter af te stemmen op een apparaat. Google weet precies vanaf welk type apparaat iemand zoekt, en adverteerders kunnen daar hun voordeel mee doen.

Vanaf juni 2013 alle AdWords nieuwe stijl

Zoals gezegd, vanaf juni aanstaande is elke AdWords-gebruiker gedwongen te werken met de nieuwe functies. Masc is dan vast voorbereid. We blijven de ontwikkelingen altijd een stapje voor, om onze opdrachtgevers zo het beste te bieden.

Online adverteren, mobiele website? Masc regelt het voor je

Veel, maar niet alle organisaties hebben baat bij een AdWords-campagne. Ben je benieuwd of het een interessante investering voor je is? Masc denkt graag met je mee. Leg je vraag ons voor.

En wist je dat wij ook de expertise in huis hebben om úw website geschikt te maken voor mobiele bezoekers? Informeer naar de mogelijkheden.