>   >   > 

Landerij de Park | Centrum voor natuurbeleving

“Het bedenken van een online strategie voor Landerij De Park was een uitdaging. Masc heeft onze visie vertaald naar een verrassende huisstijl en website.”

René Hanssen, bestuurslid Landerij de Park

Over de opdrachtgever

Landerij de Park is een centrum voor natuurbeleving in Elst (Gld). Volgens het motto ‘zorg voor je eigen natuur’ brengt het jong en oud in het park spelenderwijs in contact met de natuur.

Liefde voor de natuur delen

De mensen van Landerij de Park houden van de natuur. En die liefde willen ze delen. Dat doen ze al met hun mooie aanbod van activiteiten en belevenissen: (o.a.) een kinderboerderij, natuurexcursies, bijenstal en moestuinen. Maar hoe haal je bezoekers naar het park? Met een aansprekend verhaal, een goede communicatiestrategie en online zichtbaarheid. Daar kwamen wij in beeld.


Speelse huisstijl 

Speelsheid, variatie, kleur. Dit zijn zaken die je in ons logo-ontwerp terugziet. Ze ondersteunen de pay-off van Landerij de Park die luidt: ‘De meest verrassende middag in het groen!’ De nieuwe huisstijl straalt plezier en vrolijkheid uit maar laat ook zien dat Landerij de Park veel te bieden heeft (veel elementen) en dat natuur centraal staat. We ontwikkelden naast een logo ook briefpapier, enveloppen en visitekaartjes.

Eerste werving & promotie met landingpages

In de eerste gesprekken bleek al dat Landerij de Park verschillende doelgroepen heeft. Uiteraard de bezoekers van het park (jong en oud) maar ook sponsoren, donateurs en vrijwilligers zijn erg belangrijk voor de stichting. Omdat deze laatste drie doelgroepen een grote rol speelden in de ontwikkeling van het park, startte onze samenwerking met een aantal wervende landingpages. Die promootten het park nog niet maar gaven wel informatie en waren gericht op het werven van fondsen. 



Website in samenwerking met NoXqs

In dit project werkten we nauw samen met NoXqs uit Elst. Het bureau dat apps, websites en concepten ontwikkelt, bouwde de website in het CMS Umbraco. De site is responsive en aan de achterkant flexibel opgezet zodat Landerij de Park het, na een instructiemiddag, helemaal zelf kan inrichten. 

Ook offline een professionele uitstraling

We mochten Landerij de Park ten slotte helpen met een aantal offline uitingen: rollerbanners, flyers en een beachflag in diezelfde speelse huisstijl waar mensen vrolijk van worden.

Schakel ons in voor je online communicatie

Wij gaan graag met je zitten om je identiteit te vangen in beeld, verhaal en (online) strategie. 


Neem contact met ons op