>   >   > 

Groupe SEB | Nieuw CRM-systeem

Met nieuw CRM meer inzicht en nog meer nadruk op klantvriendelijkheid!



Logo Groupe SEBOpdrachtgever

Groupe SEB | Producent van kleine huishoudelijke apparaten van o.a. merken Tefal, Krups en Moulinex.

 

Klantvragen sneller afhandelen en meer inzicht

Groupe SEB wil contactmomenten met klanten graag op een eenduidige manier vastleggen. Zo kunnen klantvragen sneller afgehandeld worden. Bovendien is het makkelijker om inzicht te krijgen in de vragen zodat de dienstverlening nog verder verbeterd kan worden. Dit komt de klanttevredenheid op den duur ten goede.

 

Snelle registratie & rake statistieken

Met het CRM-systeem dat we ontwikkelden kunnen contactmomenten snel geregistreerd worden. Het is zelfs mogelijk dit te doen zonder een enkele keer de muis aan te raken tijdens het registratieproces. Door koppeling met een postcodetabel hoeven klanten slechts een postcode en huisnummer op te geven, het systeem achterhaalt daarop de volledige adresgegevens.

Met de rapportages en statistieken die het systeem geeft, kan de dienstverlening verder verbeterd worden. Zo wordt bijvoorbeeld snel inzichtelijk of er problemen zijn met een specifiek product. Omdat een probleem snel aan het licht komt, kan het product verbeterd worden of kan de handleiding worden aangepast, waardoor er minder vragen zijn over het gebruik.

 

Ook een CRM-systeem?

Wij ontwikkelen regelmatig CRM-systemen voor onze opdrachtgevers. We kunnen dus een zinnig gesprek met je voeren over je ideeën. Maak een afspraak.