>   >   > 

Arno de Laak | Wijn & Delicatessen

'Ontkurk de liefde online met website & webshop!'



De opdrachtgever

Weinig ondernemers die met zo veel toewijding praten over hun vak als Arno de Laak. Aan de Berg en Dalseweg in Nijmegen draait hij samen met zijn vrouw Ina en een team van fijnproevers een handel in wijn en delicatessen. Liefde proef je, vindt Arno. Net als oprechte interesse en aandacht. Wat in de winkel staat, is dan ook met zorg geselecteerd.

Ook online een beleving

Wie De Laak kent, weet hoe het voelt om de winkel binnen te komen. In de vitrine lonken de patés, kazen en olijven. De schappen met wijnen strekken zich uit en medewerkers nemen de tijd om écht met je mee te denken. Met deze wetenschap ontwikkelden we een website waarin beleving centraal staat. Met brede headerafbeeldingen, grote citaten en bondige, wervende teksten.

 

 


Webshop vol omfietswijnen

Mensen komen graag bij De Laak. Gewoon om te neuzen, voor de proeftafel op zaterdag en natuurlijk om zich uitgebreid te laten adviseren. Welke kaasje past bij welke port? Wat is een betaalbare wijn voor een kerstdiner?

Wie geen tijd heeft voor omfietsen of te ver uit de buurt woont, valt nu gelukkig niet meer buiten de boot. Alle wijnen zijn sinds december te bestellen via de gloednieuwe webshop. Die bouwden we in uWebshop, de webwinkelsoftware van Umbraco. Bijna 1000 wijnen zijn er te bestellen. Te sorteren op wijnstreek, druivenras, wijntype, prijsklasse en wijnhuis.

Fijn voor het team van De Laak, dat de webshop makkelijk aan de achterzijde kan beheren. En extra fijn voor de wijnliefhebber, die nu vanuit de luie stoel en vanuit het hele land zijn voorraad favoriete wijnen kan aanvullen.

Huisstijl door Pieter de Wildt CS

Een officiële huisstijl had Arno de Laak nog niet. Communicatieadviseur Pieter de Wildt ontwikkelde samen met Arno een nieuw logo en kleurenprofiel voor alle communicatie.

Ook werken aan je online presence?

Wij doen met je mee! Schakel ons vandaag nog in!